Friday, March 20, 2009

终于定下来了

经过一番深思在深思,挣扎在挣扎过后。。。。我终于选好了我要的科系和大学了
以下就是我绞尽脑汁想出来的最佳8选

PILIHAN KOD PROGRAM PENGAJIAN IPTA
Pilihan 1: PENTADBIRAN PERNIAGAAN
Pilihan 2: KOMUNIKASI
Pilihan 3: SARJANA MUDA PENTADBIRAN PERNIAGAAN DENGAN KEPUJIAN
Pilihan 4: BACELOR KOMUNIKASI
Pilihan 5: SARJANA MUDA PERBANKAN DENGAN KEPUJIAN
Pilihan 6: UNDANG-UNDANG
Pilihan 7: KEJURUTERAAN KOMPUTER
Pilihan 8: SAINS SOSIAL (PSIKOLOGI)


为了安全起见,我还是把马大工商管理放在第一位了。。。
可是,我比较希望另一边厢的理大申请会通过,因为我对产品设计比较感兴趣
现在我是什么都不能做,什么都不敢想
听天由命吧

1 comment: